Πολιτική Επιστροφών-Υπαναχώρηση
Αλλαγές
- Αλλαγές προϊόντων πραγματοποιούνται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παράδοση.
- Ο πελάτης οφείλει πρώτα να αποστείλει ενημερωτικό e-mail στο info@imdzin.gr, αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής και τον αριθμό παραγγελίας.
- Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που πρόκειται για ONE PIECE, έχει την επιλογή της αντικατάστασης των προϊόντων με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόντα, ή την επιλογή της αξίας των επιστρεφόμενων προϊόντων, σε μορφή κουπονιού για μελλοντική αγορά.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος η ΕΤΑΙΡΙΑ μας αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής ή αλλαγής.
- Για αλλαγή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.
- Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν καταστραφεί ή έχουν χαθεί με υπαιτιότητα του πελάτη μετά την παραλαβή τους και μέσα σε διάστημα 14 ημερών δεν γίνονται δεκτές.
- Αλλαγές / Επιστροφές στα σκουλαρίκια δεν πραγματοποιούνται για λόγους υγιεινής.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του μορφή και συσκευασία, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια και ετικέτες , χωρίς να έχει φορεθεί και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.
- Όλα τα προϊόντα που αποστέλλονται από την εταιρία καθώς και αυτά που επιστρέφονται σε αυτήν, υπόκεινται σε λεπτομερή και ποιοτικό έλεγχο.
- Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση: Κατσαντώνη 33, Κορδελιό T.K. 56334, Θεσσαλονίκη.
-Σε περίπτωση διαφοράς ποσού (+) τότε ο πελάτης θα ενημερωθεί ηλεκτρονικά να προχωρήσει στη διαδικασία πληρωμής της διαφοράς ώστε να προχωρήσει η αποστολή του νέου προϊόντος.
Επιστροφές
- Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα από τα προϊόντα που έχει αγοράσει, έχει το δικαίωμα της επιστροφής μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή.
- Ο πελάτης οφείλει πρώτα να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@imdzin.gr.
- Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής η οποία γίνεται με δική του ευθύνη.
- Μόλις λάβει η εταιρία το αίτημα επιστροφής και αφού παραλάβει τα προϊόντα, εφόσον έχουν ελεγχθεί και τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή εντός 10 ημερών να επιλέξει προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από ή να του αποστείλει το κουπόνι της αξίας του προϊόντος, διάρκειας έξι μηνών ώστε να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική αγορά του πελάτη.
- Ο πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής. Σε περίπτωση που η εταιρεία δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων, θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.
- Επιστροφές κατά την περίοδο των εκπτώσεων και για προϊόντα προσφορών δε γίνονται δεκτές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
- Επιστροφές με χρέωση παραλήπτη χωρίς να έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας δεν θα γίνονται δεκτές.
- Επιστροφές χρημάτων δεν είναι εφικτές επίσης και για προϊόντα που αγοράστηκαν από τρίτους ως δώρα.
- Τα προϊόντα αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση: Κατσαντώνη 33, Κορδελιό T.K. 56334, Θεσσαλονίκη.
Ακύρωση παραγγελίας
- Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, θα πρέπει να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@imdzin.gr. έως την επόμενη εργάσιμη στις 10.00π.μ.
- Σε αυτήν την περίπτωση και μόνο είναι εφικτή η επιστροφή των χρημάτων.
- Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει περάσει ήδη από το στάδιο της συσκευασίας και έχει αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα με τον αρ.Voucher της αποστολής, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας άρα και η επιστροφή χρημάτων, οπότε ακολουθείται η διαδικασία που αναφέρεται στις “Αλλαγές”.
- Οι παραγγελίες που τοποθετούνται το Σαββατοκύριακο εκτελούνται την πρώτη εργάσιμη ημέρα.
Λανθασμένη αποστολή
- Στις σπάνιες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών και υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε η imdzin.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
- Σε περίπτωση, παρόλα αυτά, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε e-mail στο info@imdzin.gr, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε και επικοινωνήστε άμεσα εντός 24 ωρών στο 2310 772452.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
- Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί και μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος.
- Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις το imdzin.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
Όλα τα προϊόντα που αποστέλλονται ή επιστρέφονται στην εταιρεία μας υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο.